nasz kanal na youtube
  • header
  • header
  • header
  • header
  • header
  • header

Zmarł Witold Pyrkosz

f


22 kwietnia 2017 roku zmarł Witold Pyrkosz.
Wspaniały aktor, który we Wrocławiu spędził ponad 10 lat swojego artystycznego życia. Na scenach wrocławskiego Teatru Polskiego występował od 1964 do 1975 roku autorsko interpretując klasykę, w stolicy Dolnego Śląska występował również w kabarecie Dreptak”.
W czasie jedenastu lat spędzonych we Wrocławiu aktor zyskał ogromną przychylność publiczności, która kilkakrotnie przyznawała mu „Iglicę” - nagrodę widzów-czytelników „Słowa Polskiego".

Ośrodek Kultury i Sztuki wielokrotnie organizował spotkania z aktorem w różnych instytucjach kultury we Wrocławiu i innych miastach Dolnego Śląska.

Świat artystyczny stracił niezwykłą postać.
Łączymy się w żalu i składamy najszczersze wyrazy współczucia rodzinie i przyjaciołom.

 

 

Foto: PAP/Roman Jocher

 

więcej informacji

„Za…i przed kamerą – „Dolina Pałaców i Ogrodów”
w obiektywie Marzeny Zawal

f

20 kwietnia 2017 r.
Strzegomskie Centrum Kultuy
ul. Paderewskiego 36, Strzegom

- godz. 18.00 – „Za…i przed kamerą – „Dolina Pałaców i Ogrodów” w obiektywie Marzeny Zawal - wernisaż wystawy fotosów z planu filmowego „Dolina Pałaców i Ogrodów.

 - pokaz filmu „Dolina Pałaców i Ogrodów”

wstęp wolny

 

 

 

Przedstawiciele rodu Schaffgotschów tworzyli historię Kotliny Jeleniogórskiej już od średniowiecza. Przez stulecia ród ten wywierał wpływ na okolicę i brał udział w najważniejszych wydarzeniach każdej epoki. O Dolinie Pałaców i Ogrodów traktuje nowy film w ramach cyklu „Dolny Śląsk Pełen Historii”

Zamki, dwory, pałace, wielkie posiadłości ziemskie – wszystko to znajdowało się w posiadaniu tej słynnej rodziny: zamek Chojnik, pałac w Sobieszowie, pałac w Cieplicach, pałac w Czernicy i dwór Czarne. Film przypomina sylwetki najważniejszych z jej przedstawicieli: Gotsche II, Hansa Ulryka, Leopolda Schaffgotscha i wielu innych. Wszyscy oni zapisali się wielkimi zgłoskami w kronice historii rodowej i regionalnej – kronice Doliny Pałaców i Ogrodów.

Oprócz Schaffgotschów – świadków burzliwej historii i gospodarzy regionu – w fabularyzowanym filmie dokumentalnym pojawią się również inne wielkie postacie oraz ich pałace: hrabiostwo Reden – założyciele jednego z pierwszych na kontynencie parków romantycznych w Bukowcu. Pałac i park, którego gośćmi był sławny romantyczny malarz Caspar David Friedrich oraz poeta Johann Goethe.  

Nieopodal, w Mysłakowicach i Karpnikach, spędzała lato rodzina królewska, urządzając huczne bale, udając się na romantyczne spacery i wycieczki po śląskim „Elizjum”. Pałacowe parki u stóp Karkonoszy: Wojanów, Staniszów, Bukowiec, Karpniki, Cieplice, Ciszyca, Mysłakowice jeden po drugim zamieniały się w romantyczne oazy z widokiem na najważniejszą górę Prus – Śnieżkę.     

W tej scenerii rozgrywa się nieszczęśliwa miłość polskiej arystokratki Elizy Radziwiłłówny i księcia Prus, syna króla, Wilhelma. Nic nie trwa wiecznie i romantyczne czasy zastąpiły wiek żelaza, pary, ludowych buntów i socjalistycznej rewolucji. Konflikty na tle klasowym – między arystokracją i przemysłowcami z jednej strony, a robotnikami z drugiej – zakończył wybuch pierwszej, a potem drugiej wojny światowej.            

Uciekając przed nadciągającą ze wschodu Armią Czerwoną, niemieckie rody arystokratyczne opuściły pałace, w tym i Schaffgotschowie, zostawiając swoje dominia wraz z pałacem w Cieplicach na łasce przybyszów ze wschodu. Zrujnowane w latach komunistycznych pałace i parki powoli odzyskują dzisiaj blask, będąc świadkami historii i ludzkich dramatów. Film jest również opowieścią o przemianach kulturowych w Kotlinie.            

Misją cyklu „Dolny Śląsk Pełen Historii” - tworzonego przez TVP3 Wrocław i Ośrodek Kultury i Sztuki we Wrocławiu - jest ukazanie piękna regionu, przekazanie wartościowej wiedzy o jego historii i kulturze, aktywizacja lokalnej społeczności oraz zwiększenie dumy z miejsca zamieszkania. Dla mieszkańców miejscowości, w których kręcone są zdjęcia, realizacja filmu to zawsze ważne wydarzenie odbijające się echem w lokalnych mediach i angażujące dziesiątki osób z grup rekonstrukcyjnych oraz statystów – często pasjonatów historii.

Film miał już swoje premiery we Wrocławiu, Jeleniej Górze, Wojanowie i na antenie TVP 3 Wrocław w listopadzie i grudniu zeszłego roku.

więcej informacji

"Przecinek" Jerzego Pluty książką miesiąca według miesięcznika "Twórczość"

f

Miło nam poinformować, że wydana w ramach serii wydawniczej OKiS Arch2pelag książka Jerzego Pluty pt. "Przecinek" została uhonorowana tytułem książki miesiąca przez najstarsze polskie czasopismo literackie, miesięcznik "Twórczość". W jego kwietniowym numerze znajduje się tekst poświęcony "Przecinkowi" pt. "Myślnik" autorstwa Tadeusza Komendanta.

"Twórczość" jest czasopismem patronackim Instytutu Książki wydawanym na zlecenie Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego.

 

Jerzy Pluta – prozaik, krytyk literacki, edytor – urodził się w 1942 r. na Górnym Śląsku, gdzie spędził dzieciństwo i wczesną młodość; od 1960 r. mieszka na Dolnym Śląsku. W 1960-1965 studiował filologię polską na Uniwersytecie Wrocławskim; następnie do połowy 1969 r. pracował w Bibliotece Ossolineum PAN we Wrocławiu. W 1966-1970 członek „Ugrupowania Literackiego 66”. W 1995-2002 redaktor, edytor i autor naczelny zeszytów literackich „Przecinek”.

Autor dwóch powieści "Sto czyżyków (i piórko rajskiego ptaka") (1978, 1988); "Piotr Czyżyk zasypia" (1988), 7 zbiorów opowiadań [m.in. "Konie przejadają Polskę" (1974); "Stacja metra: Franz Kafka" (1994); "Zdania poranne, zdania wieczorne" (2004);" Tysiąc pierdołek o pichceniu grochu z kapustą i kawiorem" (2016), książki o prozie Henryka Worcella "Okruchy epopei" (1974) oraz książeczki "Henryk Bereza: artysta czytacz/pisarz/mistrz/onirysta" (2006).

Laureat Nagrody Literackiej im. Stanisława Piętaka (1975) i Nagrody Fundacji im. Kościelskich w Genewie (1980).

 

„Przecinek” to unikatowy zbiór wszystkich trzynastu numerów w pełni autorskiego pisma literackiego, wydawanego w latach 1995-2002 przez wrocławskiego prozaika i krytyka literackiego Jerzego Plutę.

 

Książka dofinansowana jest ze środków Samorządu Województwa Dolnośląskiego.

Partnerem Wydawniczym Książki jest Biuro Festiwalowe Impart 2016 w ramach Wrocławskiego Programu Wydawniczego.





 

więcej informacji

Bass&Beat Festival 2017

f

19 - 21 maja 2017
Kino Nowe Horyzonty
Kazimierza Wielkiego 19a-21, Wrocław


Losem kontrabasisty  - co pięknie ujął Wojciech Młynarski w szlagierze „Jesteśmy na wczasach” - wydaje się być wieczne niespełnienie. Na szczęście to tylko literacka metafora, bo w rzeczywistości…

… bo w rzeczywistości każdy wie, że w muzyce najważniejsze są bass & beat. Baza i cios. Nie ma muzyki bez rytmicznych szarpnięć w niskich częstotliwościach.

Gatunkiem, dzięki któremu kontrabas - i jego młodsza siostra, gitara basowa - zapewnił sobie miejsce w pierwszym szeregu, po latach pełnienia służebnej roli w orkiestrach  - był jazz. A po nim wszelkie odmiany muzyki rozrywkowej, choć trzeba uczciwie przyznać, że i w świecie muzyki klasycznej zdarzają się od czasu do czasu basowe fenomeny, które brzmią własnym, potężnym głosem.

Wrocławski festiwal (19-21 maja) ma formułę - by tak rzec - total bass. Kontrabas i basówka w niemal każdej stylistycznej konfiguracji.

Joanna Dudkowska, na co dzień grająca żywiołowego bluesa, tym razem połączy siły z wiolonczelistką Agnieszką  KOVA Kowalczyk. Wspólnie zaproponują międzygatunkową fuzję autorskich utworów i nowatorsko brzmiących  coverów.

Pendofsky to jazzowo-rockowo-funkowy projekt jednego z najbardziej rozchwytywanych w Polsce muzyków sesyjnych Marcina Pendowskiego.

Wojtek Pilichowski tym razem pojawi się we Wrocławiu jako szef projektu „Electro STEP”, głęboko osadzonego w brzmieniach klubowych. Śpiewa zjawiskowa Kasia Stanek!

Czeski kontrabasista Jaromír Honzák łączy jazz o klasycznym obliczu z improwizowaną awangardą, o obliczu zarówno akustycznym, jaki i elektronicznym.

 Jakub Olejnik - zwykle zapracowany sideman - sformował niedawno pierwszy własny zespół. Jego trio The Simple Path stawia na jazzowy groove i swobodną improwizację.

Renaud Garcia-Fons. Człowiek-instytucja, muzyk-legenda. Najsłynniejszy kontrabasista klasyczny świata, wirtuoz i wizjoner. We Wrocławiu wystąpi solo.

„ Leć głosie” to tytuł jazzowo-poetyckiego przedsięwzięcia kontrabasisty Grzegorza Piaseckiego i wokalistki Magdaleny Zawartko.

Janek Gwizdala, jeden z  najbardziej cenionych na świecie magów gitary basowej, jest także mistrzem kreowanych samodzielnie dźwiękowych przedstawień: dzięki bogatemu wykorzystaniu efektów elektronicznych sam potrafi zdziałać tyle, co sporych rozmiarów zespół.

No i finał festiwalu: wieczór poświęcony muzyce, jaką znają i lubią chyba wszyscy (jazz-rock fusion), za to mało kto wie, na jak fenomenalnym poziomie gra się ją za naszą wschodnią granicą. Liderem ukraińskiego zespołu Spivanky jest gitarzysta basowy Igor Zakus, któremu w oczarowaniu słuchaczy pomoże wokalistka Ivanka Chervinska.



Program festiwalu:
Warsztaty
Koncerty


Bilety

 

 
 
więcej informacji

Wobec miejsca i czasu V. Tradycja i dziedzictwo kulturowe Ziemi Kłodzkiej

f

13 kwietnia – 6 maja 2017
Galeria FOTO-GEN,
pl. bpa Nankiera 8, Wrocław
Wernisaż: 13 kwietnia 2017, godz. 18.00

13 kwietnia 2017 roku o godz. 18.00 w Galerii FOTO-GEN Ośrodka Kultury i Sztuki we Wrocławiu otwarta zostanie poplenerowa wystawa Wobec miejsca i czasu V. Tradycja i dziedzictwo kulturowe Ziemi Kłodzkiej. Autorami prac są artyści zrzeszeni w Okręgu Dolnośląskim Związku Polskich Artystów Fotografików, którzy wzięli udział w plenerze fotograficznym zorganizowanym na zamku w Międzylesiu w 2016 roku.


Plenery fotograficzne organizowane przez Okręg Dolnośląski  Związku Polskich Artystów Fotografików stały się ważnym dla uczestniczących w nich twórców elementem życia artystycznego, być może z potrzeby ducha, z tęsknoty za możliwością przeniesienia się w miejscu i czasie oraz z potrzeby wyzwolenia owego potencjału kreatywnego. Od kilku lat wyzwaniem dla uczestników jest ten sam temat: Wobec miejsca i czasu… — próba zmierzenia się z ideą miejsca i czasu. Wybór tego tematu narzuca się niejako sam, ponieważ obszarem działań artystycznych plenerów są dolnośląskie zamki i pałace, miejsca malownicze z uwagi na wspaniałą architekturę, piękno detalu i związek z naturą. Po plenerach w Książu, na zamku Grodziec oraz w zamku Czocha nad Jeziorem Leśniańskim na miejsce artystycznych peregrynacji wybrany został tym razem zamek w Międzylesiu na Ziemi Kłodzkiej.

(...)

Wystawa Wobec miejsca i czasu V. Tradycja i dziedzictwo kulturowe Ziemi Kłodzkiej pokazuje, że mimo wielości rozwiązań artystycznych indywidualność twórcy pozostaje bytem osobnym, choć zależnym oczywiście od zewnętrznego świata, miejsca i czasu. Fotografie, które powstają w Międzylesiu, w Grodźcu czy na zamku Książ, są wyrazem konkretnej postawy artystycznej i miejsce, w którym powstaje fotografia, nie ma naprawdę większego znaczenia. Każdy z twórców pozostaje sobą, a indywidualne „ja” zawsze przedstawia osobistą, niepowtarzalną i jedyną artystyczną relację w związku z miejscem i czasem, w których istnieje.

 

                                                                                                                                                           Joanna Mielech

 

Artyści: Czesław Chwiszczuk, Andrzej Dudek-Dürer, Alek Figura, Tomasz Fronckiewicz, Ewa Gnus, Barbara Górniak, Waldemar Grzelak, Roman Hlawacz, Stanisław Kulawiak, Józef Ligęza, Marek Maruszak, Stanisław Michalski, Janusz Piotr Musiał, Piotr Maciej Nowak, Maciej Plewiński, Wojciech Plewiński, Wacław Ropiecki, Andrzej Rutyna, Stanisław Składanowski, Rafał Warzecha, Marzena Wesołowska, Marek Wesołowski, Iwona Wojtycza-Fronckiewicz, Waldemar Zieliński.

 

Pomysłodawca i twórca projektu plenerów Wobec Miejsca i Czasu… – Andrzej Dudek-Dürer

 

Kurator pleneru – Stanisław Kulawiak

 

Plener fotograficzny odbył się na zamku w Międzylesiu w dniach 10–12 czerwca 2016 roku.

 

Ekspozycja swoją premierę miała w Międzylesiu, we Wrocławiu zobaczymy jej drugą odsłonę.

 

Wystawa poplenerowa jest jedną z kilku towarzyszących jubileuszowi 70-lecia Związku Polskich Artystów Fotografików.

 

Działania artystyczne realizowane przez Związek Polskich Artystów Fotografików Okręg Dolnośląski we współpracy z Zamkiem Międzylesie oraz Gminą Międzylesie, finansowane z grantu i budżetu Samorządu Województwa Dolnośląskiego.                                                 

 

Współorganizatorem jubileuszu 70-lecia ZPAF i współwydawcą katalogu jest Ośrodek Kultury i Sztuki we Wrocławiu.

 

Materiały prasowe

 


Galeria FOTO-GEN
Ośrodka Kultury i Sztuki we Wrocławiu
Instytucji Kultury Samorządu Województwa Dolnośląskiego
pl. bpa Nankiera 8, 50-140 Wrocław
tel. 71 344 78 40
e-mail: galeria.foto-gen@okis.pl, www.okis.pl
Galeria czynna od poniedziałku do soboty w godz. 10.0018.00.

Bilety: 4 zł, ulg. 2 zł. W poniedziałki wstęp bezpłatny.

więcej informacji

W kwietniowym numerze MIESIĘCZNIKA „ODRA”:

f

LEMPART o aktywizacji kobiet • GAŁĄZKA o „dobrej zmianie”
SERRES: „Tomcia Paluchowska”
PIASECKI: Karski. Jedno życie (cd.)
SCHUDY: Psychoanaliza lasu (w trakcie warkotu pił) • GRYNBERG
SIERADZKI: Cała Polska w „Klątwie” gra • MUSIAŁ: „Don Kichot” a „Ubik”
MIKOŁAJEWSKI • SZTERNFELD • Festiwale w Berlinie i Rotterdamie

Więcej na facebooku i na goo.gl/FsCxzY

więcej informacji

Współorganizujemy

« powrót

Mikrofestiwal 2014 – Kryzys i awangarda

Mikrofestiwal 2014 – Kryzys i awangarda

Dodano: 03.03.2014 16:28

28 - 30 marca 2014
Pub Włodkowica 21, ul. Włodkowica 21, Wrocław

Z roku na rok zdaje się przybywać rzeczy, które są „w kryzysie”. Na rosnącej w niezwykłym tempie liście są już literatura, poezja, nauka polska, humanistyka, teoria literatury, Uniwersytet i uniwersytety, rynek wydawniczy, prasa kulturalna i tygodniki, dziennikarstwo i scena teatralna. „Kryzysowa retoryka”, wyszlifowana podczas ostatniej globalnej recesji, wyzwoliła się ze swojego pierwotnego kontekstu i usamodzielniła: wszystko, co się nie sprzedaje, może być uznane za pozostające „w kryzysie”.

 

Od początków tego, co nazywamy nowoczesnością, odpowiedzią na kryzys (czy to kryzys „realny”, czy też jego „poczucie”) była – w sztuce i literaturze – awangarda. W tym roku zapraszamy (do czytania, performowania i dyskusji) autorów oraz krytyków, którym tradycje awangardy są w jakimś sensie bliskie: eksperymentatorów i wywrotowców. Szukamy odprysków i pozostałości historycznej awangardy, jej nowych przetworzeń; pytamy o to, czy duch awangardy – bądź jej widmo – są obecne wśród nas.

 

Poszczególne dni festiwalu odbywają się pod hasłami, które zaczerpnęliśmy ze znanego wiersza Gila Scotta-Herona „The Revolution Will Not Be Televised” (zobacz). Guest star tegorocznej edycji, Ben Mellor, jest autorem znakomitego coveru/pastiszu tego utworu, „The Television Will Not Be Revolutionised” (zobacz). Z kolei podczas samego Mikrofestiwalu planujemy premierę polskiego coveru – stworzonego kolektywnie przez kilkoro młodych poetów, uwspółcześnionego i zaadaptowanego do polskiego kontekstu.

 



Dzień pierwszy, pod hasłem „The revolution will not be televised”, poświęcimy relacji poezji, mediów i technologii. Nie pytamy, czy codzienna obecność tzw. nowych technologii w naszym życiu znajduje swoje odbicie w poezji – bo to oczywiste – ale, prezentując projekty poetów cybernetycznych i zapraszając ich do dyskusji, chcemy pokazać na czym może polegać faktyczne przekroczenie granicy między językiem poezji a językiem programowania, między udziałem technologii w życiu (i w poezji) a życiem w technologii (i w poezji). Tego dnia do rozmowy zaprosiliśmy też Macieja Gierszewskiego, poetę od dłuższego czasu zajmującego się wydawaniem komiksów. Będziemy pytać go o możliwość łączenia poezji i komiksu, wykorzystywania technik komiksowych przez poetów i narzędzi lirycznych przez twórców komiksów.

 

Dzień drugi upłynie pod hasłem „The revolution will be live”. Jego bohaterką będzie „poezja na żywo” – taka, której niezbywalnym elementem jest obecność poety, jego głos i zachowanie sceniczne. Poezja mówiona – spoken word – ma wielką tradycję w kulturze anglosaskiej i niezbyt imponującą w Polsce. Wywodząca się z czarnej poezji oraz jazz poetry, poezja spoken word opiera się na improwizacji, pracy z dźwiękiem i rytmem, szczególnej płynności słów i zdań znanej jako flow. W czasie dyskusji, do której zaprosiliśmy anglistę Jerzego Jarniewicza i amerykanistę Kacpra Bartczaka (a także praktyka spoken word Szczepana Kopyta), będziemy pytać o to, jak spoken word ma się do poezji na papierze, o utrwalanie „efektów” głosowych w piśmie; o swego rodzaju poetykę mowy w druku. Zamknięciem tego dnia będzie występ Bena Mellora, pochodzącego z Manchesteru poety i performera, zwycięzcy BBC Radio 4 National Poetry Slam z 2009 roku.

 

Dzień trzeci zatytułowaliśmy „The revolution will be no re-run” i właściwie powinniśmy dodać do tego hasła znak zapytania, ponieważ tego dnia rozmawiać będziemy o poetyckich procedurach i algorytmach, o wierszowych mechanizmach i machineriach, czyli – nawiązując do tradycji OuLiPo – o wyzwoleniu (wiersza) przez ograniczenie (formalne). Tego dnia zapraszamy nie tylko na spotkania autorskie, ale też na otwarte warsztaty poetyckie (prowadzone przez Andrzeja Sosnowskiego, Kirę Pietrek i Konrada Górę) i  dyskusję, której tematem będą wszelkiego typu rygory i obostrzenia w pracy literackiej – ich rola w pisarskiej praktyce, szczególnie spektakularne przypadki ich zastosowania w historii literatury, a przede wszystkim ich dwojaki wiążąco-wyzwalający charakter. Ten dzień podsumujemy proceduralnym turniejem poetyckim, czyli mającą już swoją wrocławską tradycję „Bitwą na 7 słów”. Jej uczestnicy będą mieli w określonym czasie stworzyć i zaprezentować utwory poetyckie wykorzystujące podane wcześniej 7 określonych słów (w takiej gramatycznej formie w jakiej je otrzymają). W jury zasiądą Andrzej Sosnowski, Konrad Góra i Mieczysław Orski.



PROGRAM

28 III - The revolution will not be televised.
Wiersze, media, technologie
17.15: Prezentacja poetów: Leszek Onak, Łukasz Podgórni
18.00: Prezentacja poetów: Roman Bromboszcz, Piotr Płucienniczak
18.45: Dyskusja Co znaczy być poetą współczesnym? z udziałem Łukasza Podgórniego, Romana Bromboszcza, Leszka Onaka i Piotra Płucienniczaka – prowadzenie: Arkadiusz Wierzba
20.15: Rozmowa Poezja i komiks. Wiele możliwości? z udziałem Macieja Gierszewskiego, połączona z czytaniem wierszy – prowadzenie: Marta Koronkiewicz
21.30: Koncert – Piętnastka

 

29 III - The revolution will be live.
Poezja mówiona, slam, performance
16.00: Wernisaż prac Kiry Pietrek
17.00: Prezentacja poetów: Marta Marciniak, Adam Kaczanowski
17.45: Prezentacja czeskiej poezji mówionej: Bio Sasha
18.45: Prezentacja poetów: Szczepan Kopyt, Konrad Góra
19.30: Prezentacja poezji głosowej Jurija Zawadzkiego
20.00: Dyskusja Spoken word na papierze? z udziałem Jerzego Jarniewicza, Szczepana Kopyta, Kacpra Bartczaka – prowadzenie: Paweł Kaczmarski
21.30: Występ Bena Mellora

 

30 III - The revolution will be no re-run.
Algorytmy, procedury, automaty
14.00: Otwarte warsztaty literackie z Konradem Górą, Kirą Pietrek, Andrzejem Sosnowskim
16.30: Spotkanie autorskie z Kirą Pietrek – prowadzenie: Paweł Kaczmarski
17.45: Dyskusja Wiersze, algorytmy, procedury z udziałem Andrzeja Sosnowskiego, Konrada Góry, Joanny Orskiej – prowadzenie: Marta Koronkiewicz
19.15: Turniej Proceduralny Bitwa na 7 słów – prowadzi Karol Pęcherz, jury: Andrzej Sosnowski, Konrad Góra, Mieczysław Orski
21.30: Koncert – Porcje Rosołowe

 

Festiwal poprzedza konferencja naukowaKonferencja.


Dyrekcja festiwalu:
Dyrektor artystyczny: Przemysław Witkowski
Dyrektor programowy: Paweł Kaczmarski
Koordynatorzy Festiwalu: Marta Koronkiewicz, Jakub Skurtys
Kurator muzyczny: Paweł Szroniak
Opiekun naukowy: Joanna Orska
Opracowanie graficzne: Katarzyna Koprowska

 

Kurator części belgijskiej: Dorota Walczak-Delanois

Zespół części belgijskiej: Jeremy Lambert (przedstawiciel Instytutu Polskiego – instytucji wspierającej), Cécile Bocianowski, Izabella Jach-Rahib, Katia Vanderborre


Organizatorzy:
Stowarzyszenie Młodych Twórców „Kontrast”
„8. Arkusz” – dodatek młodoliteracki do miesięcznika „Odra”

 

Współorganizacja:
Europejska Stolica Kultury Wrocław 2016
Ośrodek Kultury i Sztuki we Wrocławiu

 

Matronat medialny:
„Odra”, „Rita Baum”, „Praktyka Teoretyczna”, Liternet.pl, Rozdzielczość Chleba, „Kontrast”

 

Salę na potrzeby konferencji naukowej udostępnia Uniwersytet Wrocławski.



Więcej informacji na stronie festiwalu oraz na FB



  • Dodaj na Facebook
  • Dodaj na nk
  • Dodaj na gg
  • Dodaj na Wykop
  • Dodaj na Twitter
  • Dodaj na Blip

  • 50.WROSTJA
  • DCIK
  • Galeria FOTO-GEN
  • DolnySlaskpelenHistorii
  • dokis